úterý 27. května 2014

27. 5. 2014

Ahoj :3,
Jak se vám daří? :)
Já osobně jsem v poslední době celkem unavená, ale to bude asi tím počasím .. jinak se mám dobře! ;) Teda až na to jídlo! Dopřávám si, dopřávám, ale tak co už! :/ Váha stojí tak je to zatím dobré. :D .. Dnešní jídelníček .. no však posuďte sami .. nebylo toho málo, ale polepším se! ;) Tak zatím a pevnou vůli :*

Úterý 27. 5. 2014
Snídaně » slunečnicový chléb s perlou (3 plátky), kuřecí šunka, cherry rajčátko
Oběd » krupicová kaše
Svačina » bio špaldový chlebíček (2x), balkánský sýr, cherry rajčátko (3x)
Večeře » rajče, bio rýžový chlebíček

2 komentáře:

  1. Co kecáš? xD Jaký dopřávání? Však tohle je celkem v pohodě, mohlo by to být X krát horší xD
    I já jsem unavená, ale to bude tou "dietou"...

    Ayame

    OdpovědětVymazat
  2. O můj bože, 43kg na 173 cm, ty musíš mít nádhernou postavu! Jak dlouho ti to trvalo zhubnout na tuhle váhu? :).
    Jídelák máš pěkný :)

    OdpovědětVymazat