sobota 24. května 2014

24. 5. 2014

Zdravím :3,
Včera jsem byla unavená a vůbec se mi nechtělo psát na blog, přemýšlet nad jídelníčkem a ták! :D No .. v poslední době to s jídlem trochu přeháním, ale co už.. Budu se snažit polepšit .. tak mi držte palce :3.
Jinak dneska jsem byla s babičkou ve městě a koupila si nové plavky a pár dalších věcí takže jsem spokojená! ;)

K dnešnímu jídelníčku :/ .. dneska jsem si dopřávala, ale zase jsem měla i trošku větší výdej tak by to mělo být vyvážené! :) Zatím mi váha stojí na 44,1 kg. Tak uvidím co pondělní vážení. :)

Sobota 24. 5. 2014
  • Snídaně - slunečnicový chléb s perlou (3 plátky), 45% ementál, rajče
  • Svačina - broskev
  • Oběd - kuřecí maso, pita, zelenina
  • Večeře - bio špaldový chlebíček (2x), balkánský sýr, rajče
Tak se zatím mějte! :*

Žádné komentáře:

Okomentovat